петък, 8 май 2015 г.

Трюфели Фереро роше / Ferrero Rocher truffles

Спомняте си гостуването на Хриси от Животът може да е вкусен  при мен преди време, нали?! Тогава тя ми отправи покана да и върна гостуването за която ми напомни преди няколко седмици. Е, настъпи времето да отида и аз на гости до вкусното й местенце. В блога ще намерите от всичко по малко, но с гарантирано качество и вкус. Хриси е очарователна, талантлива, мила и много позитивна дама, която имам удоволствието да познавам, макар и на този етап - само виртуално. 
Реших да и отида на гости с нещо сладко и любимо , а то както виждате сами е - трюфели. От посочените количества излизат девет броя, които са напълно "не"достатъчни за двама човека. Ако имаше поне още толкова х10, може би биха били достатъчни. 




Продукти:

1 шоколадова вафла
90 гр натурален шоколад
1 с.л. краве масло
100 гр пресни лешници

Приготвяне:

Запечете лешниците във фурна на 200 градуса до придобиване на приятен загар.
Смелете шоколадовата вафла в блендер или я настържете на ренде ако нямате.
Разстопете натуралния шоколад на водна баня.
Прибавете кравето масло към него и разбъркайте. 
Смелете лешниците на едро в блендер или ги натрошете с чукче в плик. Отделете малка част за овалване на бонбоните накрая.
Смесете всички продукти в купа и разбъркайте. Приберете в хладилник за 2 - 3 часа, за да се сгегне. След това извадете от хладилника и оставете за кратко на стайна температура, за да може да се отпусне до толкова, че да може да се работи с него. 
Направете топчета с големината на бонбон и оваляйте в смлени лешници.
Приберете в хладилник или в хладно помещение.
Приятен апетит! 



15 коментара :

  1. Сладурани сте и двете, а трюфелите са един път!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Габи за вкусното и позитивно гостуване! За мен беше истинско удоволствие да те посрещна в моята кухня!
    Предръдки с пожелание за един прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни трюфели, Габи!
    И сте прекрасен тандем с Хриси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, Дани!
      Хриси е уникална!
      Поздрави!

      Изтриване
  4. Чудно гостуване, много ми е на сърце! Приемате ли още гости:))) фантастични трюфели! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Естествено, че приемаме, Кате! А ти винаги си добре дошба :)
      Поздрави!

      Изтриване
  5. Габи,прекрасни трюфели си приготвила!Много обичам тези бонбони и идеята да си ги направя в къщи е чудесна!Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен са ми едни от любимите бонбонки и с удоволствие си ги направих и хапнахме след това. За съжаление се оказаха твърде малко, но следващия път повече.
      Поздрави и усмихната седмица.

      Изтриване
  6. Чудесно и вкусно гостуване, Габи! А тези трюфели са ми любими!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Траянче. Страхотни са, дори ми харесват повече от оригинала.
      Поздрави и усмихната седмица.

      Изтриване
  7. Многом ги обичам, още повече в домашен вариант. Чудесни са, Габчо! Поздрави и за двете с Хриси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всичко в домашен вариант е още по - вкусно :) Благодаря за вниманието, Марте! Поздрави и усмихната вечер.

      Изтриване
  8. И двете с Хриси сте страхотни и много ми харесват бонбонките, с които си била на гости, ще взема за ги използвам за бърза почерпка, само да се появи повод!
    Поздрави, Габи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам на отзиви, Тани! Хриси е чудесна домакиня, а аз с огромно удоволствие й гостувах.
      Поздрави и усмихнат уикенд!

      Изтриване

Благодаря за посещението ви!