петък, 9 октомври 2015 г.

Сурови трюфели с фурми и орехи

Преди почти месец получих покана за участие от списание "Моето бебе и аз". Останах изключително изненадана и няколко дни не можех да повярвам, че ме канят. 
Реших, че най - подходящи биха били трюфелите. Приготвят се бързо, очарователни са, а да не говорим за вкуса!
За страниците на списанието, редакторите са избрали и друга моя рецепта от блога.
Благодаря им за поканата, за добрите думи и отношение. 
Радост е, че рецептите ми са на вашите страници! Вълнението беше голямо, защото това бе първата ми изява от подобен род.
И така, черпя ви с трюфели за своето първо гостуване в подобна медия.



Продукти:

200 гр фурми
100 гр орехи
1 с.л. сусамов тахан
1 ч.л. пчелен мед

Приготвяне:

Почистете фурмите от костилките и ги смелете в блендер или робот.
Смесете ги със сусамовия тахан и меда. Образува се лепкава и гъста смес. 
Сложете сместа в купа и покрийте със стреч фолио. Приберете в хладилник за два часа.
Извадете сместа и направете 12 равни топчета с големината на трюфел.
Смелете орехите и оваляйте всяко топче в тях.  
Приберете в хладилник до момента на консумация.
Приятен апетит!



Предполагам, че бонбоните са подходящи и за малки деца /по - запознатите да споделят/, защото нямат излишни добавки. Такава беше и първоначалната ми идея - да гостувам с десерт, подходящ за деца. 



Мислех си да сканирам страниците, вместо да ги снимам, но се отказах, защото едно е да четеш в електронен вариант, а съвсем друго на хартиен носител. 
Искрено благодаря за милите думи, които са написали за мен и блога! За мен е щастие гостуването ми на страниците на списанието. 



Не бях купувала списанието до момента, защото не съм майка все още и всичко свързано с бебета ми е много далечно. Но прочитайки няколко теми от него, установих, че има много полезна информация, която ще ми е необходима един ден, а и на всички настоящи и бъдещи майки! 


16 коментара :

  1. Браво, Габи! Пожелавам ти изявите от тук нататък да не спират, а да стават все повече и повече!
    Поздрави с пожелание за една вдъхновяваща есен! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Светле! Радва ме не само гостуването ми на страниците на списанието, а и това, че местенцето ми се забелязва от хората в огромното интернет пространтво.
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Габи, да ти е честита радосттта и още много подобни ти пожелавам! :) Личи си, когато нещо се прави с желание, виждаш ли? :) И се забелязва! Местенцето ти е такова!
    А предложенията ти са страхотни, кой не обича кръглите вкусотии във всяка форма. :)
    Искрено те поздравявам! Прегръдки от мен. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, мила Гери! :) Да, явно си личи желанието с което поддържам блога :) Радвам се, че се забелязва. Пожелавам на всеки по едно такова участие. Ти си минала по този път и знаеш какво е чувството! :)
      Прегръдки и усмихнати почивни дни!

      Изтриване
  3. Поздравления Габи, пожелавам ти още такива приятни емоции! Предложенията са чудесни, и вкусни!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Вили! Емоциите си заслужават изживяването :)
      Радвам се, че предложенията ти харесват!
      Поздрави!

      Изтриване
  4. Честито и от мен, Габи! Още много подобни изяви ти пожелавам! Чудесни здравословни бонбони си приготвила! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Светле! Щом са ти харесали - чепрпя те :)
      Поздрави!

      Изтриване
  5. Поздравления, Габи! Все повече такива публични изяви!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Инче! Пожелавам на всеки да изпита емоциите. Наистина са запомнящи се и оставащи следа в иначе забързаното ежедневие през работната седмица.
      Прегръдки!

      Изтриване
  6. Честита медийна изява, Габи! Пожелавам ти от сърце безброй такива прекрасни емоции да има в живота ти и да ги подслаждаш все така подобаващо:) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кате! Знаеш каква е емоцията, защото ти самата си имала подобна изява в списанието. Пожелавам на всички онези, които не са имали възможност за подобна изява.
      Прегръдки, миличка! Усмихната и позитивна седмица!

      Изтриване
  7. Поздравления,Габи,чудесни са трюфелите,полезни и вкусни!С пожелание за още много такива мероприятия и хубави есенни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Роси! Пожелавам ти и твоите дни да са хубави и усмихнати!
      Поздрави!

      Изтриване
  8. Браво, Габи -
    поздравления за участието, медийната изява и чудесната рецепта -
    много хубав, полезен и ефектен избор! И още такива!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дианче! Бонбоните са полезни и бързо се приготвят :) Дори са подходящи според мен и за ангажирани майки, защото стават светкавично бързо.
      Поздрави! Усмихнат и красив ден и седмица!

      Изтриване

Благодаря за посещението ви!