събота, 18 март 2017 г.

Бананов крем

Кремчето се оказа много леко и приятно на вкус. Има силен бананов вкус и аромат. Добре е да се консумира веднага след като се направи, но можете и по - късно. Аз съм го правила няколко пъти сутринта и едната чашка си я хапвам почти на секундата, а другата остава за вечеря и определено е също толкова вкусен. През деня се съхранява в хладилник и в крайна сметка се консумира отново охладен. Не съм пробвала да го консумирам топъл и не мога да изкажа мнението си как е на вкус. Храната променя осезаемо вкусът си, когато е топла или студена. Това и без да ви го казвам го знаете, нали?! Ако имате банани и кисело мляко, запрягайте ръкави. Вкусно, лесно и бързо е!




Продукти:

1 банан
200 грама кисело мляко
ядки за украса 

Приготвяне:

Обелете банана и го сложете във фризера да замръзне.
След това го извадете и го сложете в чашата на нутрибулет.
Добавете киселото мляко и блендирайте. 
Разделете кремчето в две десертни чашки по 100 грама. 
При мен толкова излезе, точно за две чашки. 
Ако искате, декорирайте с плодчета или ядки. 
Приятен апетит!





2 коментара :

  1. Наподобява ми Смути, лек и вкусен крем, Габи. Обичам такива неща:). Честита Пролет!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наподобява малко на смути, сега като се замисля над коментарът ти. И аз ги заобичвам с всеки изминал ден.
      Честита пролет и на теб!
      Поздрави!

      Изтриване

Благодаря за посещението ви!