сряда, 5 април 2017 г.

Крем брюле с ягоди

Днес рецептата е за ниско - въглехидратен крем брюле с ягоди. В 100 грама крем има: 94,4 ккал; 2,55 грама белтъци; 3,5 грама мазнини и 13,1 грама въглехидрати. 
100 грама от кремчето е доста, така че на една порция/купичка се падат по по - малко от 13 грама въглехидрат. Лично на мен една такава купичка ми е достатъчна. Смятам, че и при вас ще засити гладът за сладко. По пазарите има изобилие от ягоди, така че - възползвайте се о тези невероятно сладки плодчета. При мен кремчето е лееко препечено, защото го зарязах да се пече и отидох на курс по фотография. В. е изключил фурната малко по - късно, но аз нямам претенции, защото обичам храната ми да е по - препечена от нормалното. 




Продукти:

500 милилитра прясно мляко
1 прэчица ванилия
2 жълтъка
5 супени лъжици кафява захар
1/2 чаена лъжичка аромат на печен лешник
7 - 8 броя ягоди
100 милилитра сметана 20% масленост

Приготвяне:

Изсипете млякото в тенджера със сцепената ванилова пръчица. Кипнете. Покрийте за 5 - 10 минути извън огъня, след което извадете ваниловата пръчица.
Извадете скарата и загрейте фурната на 180 градуса.
В голяма купа смесете жълтъците със захарта и лешниковата есенция.
Измийте и нарежете ягодите на половинки. Разположете ги в купички за тарталети или други, каквито имате под ръка.
Разбъркайте жълтъците в прясното мляко и добавете сметаната. Излейте сместа върху ягодите, поставете върху скарата и печете 30 минути.
Оставете крема да изстине на стайна температура, след това охладете в хладилник за 1 час.
Приятен апетит!





Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за посещението ви!