петък, 21 април 2017 г.

Крем със сушени плодове


По Великден наруших режима си на хранене, което не бях правила от Коледа - с питката. Всъщност опитвах, но не прекалявах с въглехидратите и съм горда с волята си, защото през ръцете ми минаха доста тестени изделия, които приготвих за семейството си. 
Днешната ми рецепта е за крем със сушени плодове, които направих за себе си, за да не се изкушавам от същите тези тестени изделия.



Продукти:

300 милилитра прясно мляко, пълномаслено
1 супена лъжица оризово брашно 
2 супени лъжици кафява захар
2 жълтъка
15 броя сушени кайсии
една шепа тъмни стафиди
начупени орехи


Приготвяне:

Сложете млякото на котлона, заедно със захарта в него. 
След като заври, бъркайте енергично, за да се разтопи захарта. 
Добавете разбитите жълтъци, като продължавате да бъркате енергично.
Накрая прибавете оризовото брашно. 
Важно е да знаете, че през цялото време трябва да разбърквате, за да не се образуват бучки от оризовото брашно. 
Свалете крема от котлона  и го оставете да изстине за кратко, докато подреждате сушените плодове в чашките.
Вземете 3 чаши и по долният край наредете сушени кайсии.
Аз използвах по пет броя кайсии за всяка чаша. Броят им зависи изцяло от големината на чашите, които ще използвате.
След това поставете по няколко лъжици крем. Аз сложих по три супени лъжици.
Отгоре подредете стафидите и орехите.
Аз наредих стафидите под формата на цветенца, доколкото може да се каже, че са цветенца. А орехите поръсих небрежно отстрани. 
Сложете в хладилник за около час, да стегне. 
Приятен апетит!




Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за посещението ви!