сряда, 24 май 2017 г.

Салата: Репички с магданоз

Някои храни са така успокояващи и питателни за тялото и душата, че те карат да се чувстваш така, сякаш си се завърнал у дома след дълго пътуване! Такава е тази салата. Консумирам я всеки един ден, през последната една седмица, и не ми е омръзнала дори и за миг. Аромата на магданоз ми е по - любим от всякога. А колко ми е вкусна - не мога да ви опиша! А колкото повече балсамов оцет има, толкова по - добре! 




Продукти:

1 връзка репички 
1/2 връзка магданоз
балсамов оцет на вкус
сол на вкус

Приготвяне:

Нарежете репичките на четвъртини или на кръгчета - както предпочитате.
Нарежете магданоза на едро или дребно - отново както предпочитате.
Аз режа както ми дойде - на едро, на дребно, на четвъртини, на кръгчета. 
Овкусете с много балсамов оцет и сол.
Приятен апетит! 




Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за посещението ви!