петък, 19 май 2017 г.

Спаначено - кашкавалени кюфтенца

Баба ми ми е посяла спанак и ми прати, защото разбра че имам желязо - дефицитна анемия, а аз се чудя как да си го приготвя под всякакви форми. Ще се радвам да ми споделите любимите си рецепти със спанак, които да не включват бобови храни, ориз и картофи.  Днешната рецепта е за спаначено - кашкавалени кюфтенца, включващи и орехи, които пък са богати на калий.  



Продукти:

300 грама кашкавал
100 грама спанак
50 грама орехи 
сол на вкус
2 яйца

Приготвяне:

Настържете кашкавала на едро ренде.
Нарежете спанака с ножица на тънки ивици.
Смелете орехите в блендер.
Сложете всички продукти в купа и овкусете със сол.
Сложете хартия за печене в голяма тава. 
Оформете топчета, като малки кюфтета и ги подредете в тавата.
Печете в предварително загрята на 200 градуса фурна, на средно ниво за 10 минути.
Приятен апетит!




Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за посещението ви!